Designar destruktiva draglägen drivna av Deskstudio

Hejsan, det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg, men nu är jag tillbaka...tillbaka precis som rapparen Petter skulle ha sagt. Tiden har varit knapp och sommaren också detta är min anledning till att jag ej har skrivit på senare tid.
en annan faktor som spelat in är pluggandet inför den tenta som jag skrev idag. Mekanik, vilken skittenta, svår som ett as och jobbig i och med att man var tvungen att räkna, och äcklig pga att jag nog komemr flunka.. Ajaj-AJ, det e illa, jag som behöver klara av allt jag tar mig för denna termin för att sedan få söka jobb och sedan förhoppningsvis börja jobba med en rykande färsk examen!

Men men, nog om min dumdristiga flunkning. nu har jag något viktigt att berätta..
men jag kommer berätta detta genom en gåta.

Det sista ordet i min Rubrik + .se

Precis, vi har slagit upp portarna för Beta-användare, Beta användare som använder sig av Firefox ska tilläggas.

Firefox är en samma sak som Internet explorer (IE) bara det att det är mycket bättre i vårat syfte. Då allt inte är färdigställt för IE användare.

Så folk som är intresserade kika in och njut vettja (samt hjälp oss med utvecklingen) :)
Hehe..

Nu är det dags för mig att ta hand o

Kommentarer
Postat av: emil

grattis till tentan dejviiz

2008-08-22 @ 13:40:13
URL: http://urladress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0