Hemskheter härjar hejvilt i Härnesand

Nej, inte har jag vart i Härnesand, så så kan jag ju inte säga, det kanske är solsken och glass överallt.
Men det skiter jag i, jag säger så ändå!

Jag vet inte riktigt vad jag ska tala om i detta inlägg. Jag kanske borede tala om den tenta jag klarade härom veckan, men det orkar jag inte. känner bara en sådan väldig vällust efter att ha klonkat in den!

Idag: Kursstart - 3-D modelering
Imorgon: Jobba?
Onsdag: Kursstart - Att informera med text

Haha, låter det som snygga kurser? det är lite skillnad att läsa dessa från att läsa Mekanik/statik, Matematik, Hållfastighet osv. där med inte sagt att dessa kurser kommer flyta som rinnande vatten, bara det att dem är betydligt roligare att ha och göra med än siffror blandat med bokstäver i en i en stor smet på ett vitt papper.

Nu till något helt annat. deskStudio.se lägger snart ut en Beta v. 0.2, då är alla välkommna att kika in och bli medlemmar för att betatesta sidan. Och som de fina Betatestare ni är kommer ni gärna med förslag på förbättringar :)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva längre så jag tror att det är dags att avsluta detta.
Ha det bra och ta hand om er själva och personer som behöver omhändertagande, inge tjaffs bara GÖRT!

Kommentarer
Postat av: emil

what motha fukkin jobb ?

2008-08-25 @ 21:56:15
URL: http://urladress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0