Onda oxar offrar oskulder ovan molnen

Städat, diskat, tvättat och ätit..kan man begära något mer av en dag? möjligen att slippa göra dessa saker, men det fick jag inte! Det var bara att snällt gå upp klockan 07:30 och börja dagen med att trilla ner i tvättstugan och göra någon nytta.
Ni som läste mitt blogginlägg igår undrar nog, "skulle inte han jobba?". Nej, så blev inte fallet, dem ringde ju inte och sa: David vill du jobba några timmar idag. Damn, lite klirr i kassan vore bra dessa dystra tider!

Jag fick inte köpa min kofta igår! Nej det hade tagit slut..inte allt för konstigt när dem bara hade två stycken, en i large och en i medium, men ändå, folk kunde väl vänta tills jag fick pengar och hade råd att köpa den? Grrr..
Men det är tur att snubben bakom disken är så hyvens så han mailade designern och frågade om hon hade någon kvar.
Så imorgon ska jag gå förbi denna underbara lilla butik igen och kolla om han fått svar, och i så fall vad han har fått för svar.
Man kan ju bara hoppas på att hon har det så jag snart kommer få dra på mig min marinblåa kofta inom kort!

Jag uppdaterar säkert inom kort! stay tuned!

Kommentarer
Postat av: emil

vad för kofta? bild tack. ( :

2008-08-26 @ 19:53:30
URL: http://urladress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0