Vackra vårdagar varar varje vardag

Vackra vårdagar

Det svenska folket måste ha dansat oerhört mycket i vintras, inte bara disco-dans utan också sol-dansen, för sådant väder som vi har att njuta av är inte normalt i dessa dagar. Jag mår så otroligt bra när solen tittar fram och värmer min till synes bleka hud (i mina egna ögon). Nu får vi bara hoppas att bönderna inte blir förbaskade och börjar dansa Regn-dansen. Deras örter och groddar måste förvisso växa och bli stora för att familjen ska klara den hårda vintertid som står runt hörnet, men snälla, detta är en vädjan till alla er svenka bönder, håll er till logens disco-dans bara några dagar till så att jag och alla andra solgalna människor får njuta en stund till.

Ni måste tro att jag börjar närma mig en medelålderskris då jag väljer att prata om väder i mitt första blogg-inlägg, men så är inte fallet. Jag tycker bara att vi ska ta vara på den sol vi får för senast jag kollade oddsen på att någon som spår vädret för sommaren hade rätt, så såg det inte lovande ut (999.999 gånger pengarna). Så njut nu så kommer jag tillbaka med ett rykande färskt inlägg om något helt annat nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0