Vidriga vindpustar viskar vedervärdiga vintersånger väldigt välorganiserat

Det första jag vill säga i detta inlägg är "GRR". Vad hände? det ända jag bad om var att bönderna skulle hålla sig till vanlig disco-dans på logen, men istället förvandlar dem logen till ett tempel för indianer som utövat regn-dansen i årtusenden, och bjuder in till en salig röra av säd och veten för att få tillbaka sitt regn.
Men men, vad gör man när vädret sviker och humöret svajjar, man bjuder upp till dans på hemmaplan.
Jag och johanna hade nämligen en liten tillställning igår (Lördag), det var faktist hur trevligt som helst. Micke och Johanna N från köping kom och joinade oss tuna-bor, och det gjorde dem rätt i, för så trevligt som vi hade har man sällan nu för tiden. vill skänka ett tack till dem men också till resten av sällskapet som gjorde kvällen!

Väldigt skojj att ni kom, och jag hoppas att ni även tyckte det var trevligt.

Nog om gårdagen, nu vill jag säga att Nintendo Wii (Mario 3D  worldparty galaxy superfun eller va det heter) är förbannat roligt. Jag har nu blivit frälst av Nintendo än en gång och det tackar jag för. Det började med 8-bitars och följs sedan upp med Nintendo 64 och nu detta, Wii, som slår allt, jag är fast och jag är stolt, nu måste jag bara inhandla ett eget:). men för att det ska bli sanning måste jag även få ett sommarjobb, bara att hoppas att jag har ett innan tisdag, de lovade att ringa och när jag var där så såg det lovande ut. men man vet aldrig, jag aknske aldrig kommer att få ett eget Wii.

Nu är det fotboll som måste avnjutas, Inter kommer att ta hem hela rubbet med hjälp av två vackra mål av supersvensken, ZLATAN. jag bockar och bugar och återkommer med mera snack om någon dag.
Zcudetto!

Kommentera gärna utan anledning!

Kommentarer
Postat av: Emil 'Edin' Hedberg

Tack själv David 'Davva' Akponien! (
. )( .
)

2008-05-20 @ 18:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0