Kuvade karlar kraxar konstant om koftor

Yess, idag, idag kom den!
Vilken? koftan så klart! Riktigt nice faktist och själv är jag riktigt nöjd, men omvärlden kanske inte ser den på samma vis som jag. men det gör mig absolut ingenting. För det e jag som ska bära den över mina breda sillmjölkeaxlar. hehe:)

Jag kommer senare att bifoga en bild på denna underbara skapelse så ni alla kan se hur bra jag mår när jag får ta på mig den. För det är faktist som att ett moln av självsäkerhet spricker över mig närja snärjer på mig denna kofta. Nej skämt o sido så känner jag faktist inte alls mer självsäker med den över mina axlar, men det skulle vara rätt skojj om jag började göra det.


Värdelös kvalitet.


Övrigt denna dag:

I skolan har jag varit, det var inge kul så det kan jag skippa att prata om. hmm..."vad har jag mer gjort idag?"
Städat kylen, inte heller världens roligaste grejj. Storhandlat...nej det var ju också kass..Nej, jag tror inte jag kan skriva mer om denna dag..

Jag får skriva om något annat, typ min kissemjaouu..
Hehe..rolig typ det där, mycket liten så det ända han gör är att sova och få dampryck en gång i timmen typ. Röjer i lägenheten och vet inte riktigt vad den ska göra för att bli av med sin energi. Men efter en stund sinar den och han faller platt ut i soffan och spinner "som en katt ska göra" med magen uppåt..Hehe..Det är en halv Bengal, precis som jag själv bara det att jag är halv nigrian..nästan samma:) Han kommer nog iaf bli stor..svansen e lång och benen långa som styltor:P

kissen

När jag ändå är i farten med att lägga upp bilder på mina nära och kära så kommer här en bild på min käresta.. Min flickvän, Johanna, som jag delar både liv och bostad med :). Tyckte ni skulle få ta del av det vackra jag får se varje dag, så här kommer hon:)

Hjärta henne alltså :)
Flickvännen

Nu har jag inga fler bilder att ladda upp för denna gång och inte mer text att skriva heller.
men håll er uppdaterade, det kommer mera av denna vara inom en snar framtid.

Ha det bra och när ni ändå har det bra så kan ni bli medlemmar på deskstudio.se och njuta ännu lite mer:)

Kommentarer
Postat av: emil

Shooo! Snygg kofta jao.. Ett par dagar sen man såg dig nu tänkte jag säga.. Men vi sågs ju faktiskt igår (ngn minut lr så). Betty nästa vecka? Yepp!

Sluta spamma ut reklam om dS! ;P Ha de.

2008-09-04 @ 18:34:29
URL: http://urladress.blogg.se/
Postat av: empan

update...

2008-09-27 @ 15:24:14
URL: http://urladress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0