Jag såg "svinet"

Fy bubblarns, får några dagar sedan såg jag "svinet", inte vilket svin som helst, utan den typiska mansgris-rasse-svinet. det 'är sant. Jag var på en trvlig tur genom ICA för att inhandla lite godsaker när jag går förbi smågodiset, där står han, I sina arbetar byxor och någon svettig flis-tröja.
Hans frissa, så klart var det den oifrånkomliga amrikaniserade-millitär-frillan, ni vet den när man har mer hår uppe på hjässan än på sidorna. Redan där blev jag suspekt.

När jag sedan stod kvar för att kolla ut vad jag ville ha för godis så märkte jag att personen i fråga stoppade mer godis i truten än ner i påsen, då visste jag, han är ett "scwein".
Ingen som helst skam i kroppen, det e la okej om man smakar en godis men att praktiskt taget sitta på knä framför dem små godisbehållarna och gräva med sina svettiga fingrar med ett äckligt äckligt-leende på läpparna är inte okej!
Sedan när jag väl kommer till kassan, chokerad över denna mans arrogans och omogenhet, så smyger han upp bakom mig och smaskar nå oförskämt högt i örat på mig, medans han nu står och gräver i påsen efter mer godis. HAN HAR JU INTE BETALAT! sen står han och fnyser åt mig medans han slänger upp sina grejjer på bande..och när jag säger slänger..då menar jag slänger.

Den här personen tog upp så mycket plats vid kassan sp farbröderna bakom vågade inte lägga upp sina grejjer på bandet efter honom för han bara tittade på alla som att ingen var värd något och att han så småningom skulle misshandla oss alla.

Usch sådana människor klarar jag inte av..ful var han också och gömde sin osäkerhet bakom en mask av rasistiska skämt med sina polare och järn-blickar för att inte börja gråta och ropa efter sin mamma..

Jag blir förbannad på honom bara jag tänker på det..men men jag skulle vilja ge er en mer utförlig beskrivning av hur han såg ut och betede sig, men ni får hålla till godo med denna och lita på mitt ord. Han var ett svin! Det klassiska svinet man bara ser på film.


Kommentarer
Postat av: fizze

Jag ser att du funnit en ny livskamrat ;D haha

2009-02-13 @ 14:34:33
URL: http://urladress.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, verkar inte vara en schyst kille den där, hehe! hehe!

2009-02-18 @ 18:51:12
URL: http://urladress.blogg.se/
Postat av: CapKillah

Jag vill inte dela in folk i olika grupper, men om man skulle placera honom i ett fack så hamnar han förmodligen under "White Trash". Blä.

2009-02-22 @ 19:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0